ورزش کار

اشتراک گذاشته شده با :

خواب کافی

ورزش در زمان بیمار شدن
ورزش در زمان بیمار شدن
اگر دچار بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا در فصل سرما شدید توصیه می کنیم از ورزش های ساده استفاده کنید و مانع شدت یافتن بیماری در بدنتان شوید اکثر پزشکان توصیه می‌کنند اگر نشانه‌های سرماخوردگی در بدن وجود دارد، انجام ورزش‌هایی در حد متوسط از قبیل پیاده روی کمتر از 30 دقیقه در روز آن هم نه در هوای سرد باید انجام شود. در حالت بیماری ورزش کردن باعث می‌شود سلول‌های ایمنی با سرعت بیشتری از طریق عرق کردن ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بدن خارج کنند. پزشکان تاکید می‌کنند در صورت بروز آنفلوآنزای شدید همراه با تب، خستگی مفرط، درد عضلانی و تورم غدد لنفاوی، ورزش شدید باید حداقل به مدت دو هفته تا از بین رفتن این علائم به تعویق انداخته شود. در صورت بروز بیماری‌های جدی‌تر حتماً باید با پزشک مشورت کرد. البته بهترین حالت اجتناب از بیماری در وهله اول است. یک رژیم غذایی متعادل از قبیل مواد مغذی و ویتامین‌ها و مواد معدنی، اجتناب از کاهش وزن سریع، مدیریت سطح استرس، و خواب کافی از بروز آنفلوآنزا پیشگیری می‌کند. msn، #آنفلوآنزای شدید همراه با تب#اجتناب از کاهش وزن سریع#خستگی مفرط#خواب کافی#درد عضلانی و تورم غدد لنفاوی#مواد مغذی و ویتامین‌ها و مواد معدنی#ورزش شدید

ورزش و خواب منظم سدی در برابر سرطان های زنانه
انجام تمرینات ورزشی به صورت منظم،محافظت بر روش زندگی سالم از طریق داشتن وزن متعادل، کم کردن روغن و افزایش سبزیجات و میوه در رژیم غذایی روزانه.پ از بهترین راههای پیشگیری از سرطان در زنان هستند. پیمان عزیز محمدی فوق تخصص غدد و متابولیسم اظهار داشت: بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان، دیابت، بیماری‌های مغزی و عصبی، بیماری‌های مفصلی و عضلانی و استخوانی، بیماری‌های کلیوی و برخی دیگر از بیماری‌های مزمن و زمینه‌ای، از بیماری‌های بسیار شایعی هستند که روز به روز شیوع بیشتری می‌یابند. وی با اشاره به اینکه پیشگیری از بیماری‌های فوق به ویژه بیماری‌های قلبی و عروقی و سرطان نیاز به اصلاح روش‌های زندگی دارد،‌ تاکید کرد: اصلاح عادات زندگی به ویژه عادات رفتاری و غذایی کار چندان دشواری نیست که البته کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. عزیز محمدی گفت: ورزش منظم و روزانه و خواب کافی در طی شبانه روز، دو راهکار عمده برای پیشگیری از ابتلا به سرطان و همچنین برخی دیگر از بیماری‌های خطرناک به ویژه در زنان است. وی یادآور شد: پرهیز از استعمال دخانیات، پرهیز از قرار گرفتن در معرض هوای آلوده، پرهیز از قرار گرفتن با مواد شیمیایی مضر نیز در کاهش خطر ابتلا به سرطان بسیار موثر است. #بیماری‌های قلبی و عروقی#بیماری‌های کلیوی#بیماری‌های مغزی و عصبی#بیماری‌های مفصلی و عضلانی و استخوانی#پیشگیری از ابتلا به سرطان#پیشگیری از بیماری‌ها#خواب کافی#دیابت#سرطان#قرار گرفتن در معرض هوای آلوده#ورزش منظم و روزانه