ورزش کار

اشتراک گذاشته شده با :

سوزاندن کالری

آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
همان طور که می دانید در کنار رژیم غذایی سلامت، ورزش و تمرین های بدنی می توانند به شما در کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافه بدن کمک کنند. برای آنکه بتوانید مقدار چربی بیشتری بسوزانید، بهتر است نکاتی را در این باره بدانید تا عرقی که بر اثر ورزش و فعالیت بدنی می ریزید بی ثمر نباشد.

آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
همان طور که می دانید در کنار رژیم غذایی سلامت، ورزش و تمرین های بدنی می توانند به شما در کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافه بدن کمک کنند. برای آنکه بتوانید مقدار چربی بیشتری بسوزانید، بهتر است نکاتی را در این باره بدانید تا عرقی که بر اثر ورزش و فعالیت بدنی می ریزید بی ثمر نباشد.
افزایش علاقه به ورزش
افزایش علاقه به ورزش
اگر تمایل دارید از علاقه تان نسبت به ورزش کم نشود بهتر است سعی کنید با افزایش انگیزه خود به ورزش در تقویت مهارت های ورزشی خود بکوشید راهکارهای مناسبی برای علاقمند شدن به ورزش ارائه داده ایم بد نیست به آن ها در ادامه این بخش دقت کنید . افرادی که به ورزش کردن علاقه دارند بیشتر ورزش را ادامه می‌دهد و پشتکار بیشتری دارند، اما افرادی که علاقه‌ای به ورزش ندارند و حتی از ورزش متنفر هستند نیاز دارند تا به روش‌های خود را به ورزش نزدیک‌تر کنند.  ‌به نقل از سایت Psychology to day، راه‌های زیادی برای ورزش کردن وجود دارد. استراتژی‌های خاصی می‌تواند میزان لذت بردن از ورزش را افزایش دهد. راه‌های زیر را برای علاقمند شدن به ورزش امتحان کنید: 1. به صورت ذهنی به ورزش نزدیک شوید: مطالعات اخیر نشان داده است که رابطه زیادی بین ذهن و فعالیت فیزیکی وجود دارد. در صورتی که از لحاظ ذهنی کاملا درگیر ورزش شود بیشتر از انجام آن احساس رضایت می‌کنیم. در زمان انجام ورزش آگاهی خود را بالا ببرید. بهتر است بر روی تنفس خود تمرکز کنید. هر حرکتی که انجام می دهید بر روی آن تمرکز داشته باشید. به نکات مثبت این تجربه توجه کنید. 2. شدت حرکات را تنظیم کنید: در طول‌ هفته‌ 150 ‌دقیقه ورزش با شدت متوسط یا 75 ‌دقیقه ورزش با شدت زیاد داشته باشید. می توانید به تدریج شدت فعالیت را افزایش دهید و اگر دوست نداشتید دوباره به فعالیت با شدت متوسط ادامه‌ دهید. 3. در فضای باز ورزش کنید: در صورتی که ورزش در طبیعت و فضای باز انجام شود تاثیر بیشتری بر روی روحیه و ذهن خواهند داشت و از استرس بیشتر کاسته می‌شوند. ورزش کردن در فضای باز انگیزه برای انجام دوباره ورزش را نیز افزایش می‌دهد. 4. به ورزش به عنوان یک تفریح نگاه کنید: طوری که درباره ورزش با خودتان صحبت می کنید، می‌تواند حس شما به ورزشی را شکل دهد. به خودتان بگوید زمان بازی کردن است یا زمان گردش کردن است. ورزش را به یک تفریح در ذهن تبدیل کنید. اگر به ورزش به عنوان یک تفریح نگاه کنید و نه یک وظیفه حس بهتری نسبت به آن خواهید داشت. ایسنا #اشتباهات ورزشی#افزایش انگیزه به ورزش#برنامه ورزشی#سوزاندن کالری#ورزشکاران مبتدی