ورزش کار

اشتراک گذاشته شده با :

لاغری

آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
همان طور که می دانید در کنار رژیم غذایی سلامت، ورزش و تمرین های بدنی می توانند به شما در کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافه بدن کمک کنند. برای آنکه بتوانید مقدار چربی بیشتری بسوزانید، بهتر است نکاتی را در این باره بدانید تا عرقی که بر اثر ورزش و فعالیت بدنی می ریزید بی ثمر نباشد.

آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
آیا برای کاهش وزن باید قبل از ورزش چیزی میل کنید؟
همان طور که می دانید در کنار رژیم غذایی سلامت، ورزش و تمرین های بدنی می توانند به شما در کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافه بدن کمک کنند. برای آنکه بتوانید مقدار چربی بیشتری بسوزانید، بهتر است نکاتی را در این باره بدانید تا عرقی که بر اثر ورزش و فعالیت بدنی می ریزید بی ثمر نباشد.
با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید
با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید
با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید لینک کوتاه مطلب : http://www.birclick.ir/4SjeY با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید احتمالا تا به حال پیش آمده که تصمیم بگیرید وزن کم کنید یا لاغر شوید. در این صورت حتما یکی از این دو راه را انتخاب کرده‌اید: یا تصمیم گرفته‌اید به صورت جدی ورزش کنید یا اینکه رژیم بگیرید؛ شاید هم هر دو را انجام داده باشید. پس اگر از این راه‌ نتوانسته‌اید نتیجه‌ بگیرید بدانید که شما تنها نیستید و در ادامه‌ی این مقاله دلیلش را بخوانید، همچنین در انتها ببینید که بهترین راه برای لاغر شدن بدون ورزش چیست. با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید ما همیشه در مورد ورزش کردن یک عقیده‌ی ثابت داشته‌ایم: این که هر چه بیشتر ورزش کنیم می‌توانیم بیشتر بخوریم و در عین حال لاغر هم می‌شویم! این عقیده‌ای است که در طول عمرمان توسط مربیان تناسب اندام، افراد مشهور، تولیدکنندگان غذا و نوشیدنی مانند کوکاکولا و پپسی و حتی بهداشت‌یاران عمومی و دکترها در ذهن ما تلقین شده است . عضویت باشگاه‌ها، لوازم تناسب اندام، نوشیدنی‌های ورزشی و ویدیوهای آموزشی بی‌شماری برای افزایش فروش، همین قول را به مردم می‌دهند.اما ما در این بخش از مجله اینترنتی بیرکلیک به بررسی روش هایی ساده و روزمره پرداخته ایم با ما باشید و با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید. راهکارهای رسیدن به تناسب اندام بدون ورزش   پارو کردن برف این کاری است که شما در طول زمستان، به هرحال باید هر روز انجام دهید، پس چرا آن را به ورزش تان تبدیل نکنید؟ فقط برف جلوی خانه خودتان را پارو نکنید بلکه پیشنهاد دهید که برف خانه های همسایگان تان را نیز پارو کنید. این یک تمرین فوق العاده است و شما به طور همزمان دوست پیدا خواهید کرد و باعث می شوید مردم دوست تان داشته باشند . تمیز کردن خانه تان چند آهنگ خوب بگذارید، آستین هایتان را بالا بزنید و شروع به تمیز کردن همه چیز کنید تا از یک راه سرگرم کننده و پربار متناسب شوید. شما می توانید با جاروکشیدن، گردگیری کردن، شستن و انجام سایر فعالیت های تمیزکاری شدید تا ۶۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. در زمانی که خانه تان را برق می اندازید، عرق می ریزید و به سختی نفس می کشید. یک پایان ایده آل برای یک تمرین غیر ورزشی بسیار جذاب! با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید هنرهای رزمی،کیک بوکسینگ اگر می خواهید گردن کلفت باشید و تناسب اندام داشته باشید، هیچ چیزی بهتر از هنرهای رزمی یا کیک بوکسینگ نیست. این، یک ورزش شگفت انگیز است که باعث خواهد شد عرق کنید و سخت نفس بکشید اما آنقدر سرگرم کننده خواهد بود که اصلا متوجه اش نمی شوید! اسکیت روی یخ به یک فعالیت آخر هفته برای بچه ها یا همسرتان نیاز دارید؟ آنها را به اسکیت روی یخ ببرید و از تمرین فوق العاده ای که در حین اسکیت کردن روی یخ انجام می دهید، لذت ببرید. در یک تیم بازی کنید به یک تیم بسکتبال، فوتبال، هاکی یا بیس بال محلی بپیوندید و هر چقدر زمان که می توانید صرف تمرین کردن و بازی کردن کنید. با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید ورزش های تیمی، بسیار سرگرم کننده بوده و یک تمرین عالی هستند! در شهر قدم بزنید به جای صرف وقت بیشتر در داخل خانه، مطمئن شوید که فضای بیرون را کشف می کنید. از خانه تان شروع کنید و یک تور پیاده روی در شهرتان برپا کنید تا از تمام مکان هایی که می توانید در عرض یک ساعت به آنجا بروید، دیدن نمایید. سپس ماشین تان را بردارید و یک جای دیگر شهر پارک کنید و شروع به پیاده روی در اطراف آن مکان کنید. هر چه زمان بیشتری را صرف راه رفتن کنید، چیزهای بیشتری در مورد شهرتان یاد خواهید گرفت و ورزش بیشتری انجام خواهید داد. با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید یک حیوان خانگی بگیرید سگ ها باید هر روز به پیاده روی برده شوند و شما متوجه خواهید شد که دویدن، پیاده روی یا دویدن آرام با حیوان خانگی تان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. آنها دائما شما را به این طرف و آن طرف می کشند و در نتیجه شما فعالیت بیشتری انجام می دهید. این به شما کمک خواهد کرد بدون فکر کردن در مورد تمرین، ورزش کنید. شهرتان را تمیز کنید برای تمیز کردن شهرتان داوطلب شوید و برای تبدیل کردن شهرتان به مکانی زیباتر وقت بگذارید!شما ساعت ها وقت را صرف راه رفتن در امتداد بزرگراه ها، برداشتن زباله یا باغبانی خواهید کرد و آن یک تمرین عالی و یک راه فوق العاده برای پاک کردن شهرتان خواهد بود. راه های غیر ورزشی بسیاری برای هر روز تمرین کردن وجود دارد بنابراین نگاهی به اطرافتان بیندازید و تا ببینید چگونه می توانید بدون کسل شدن، متناسب شوید! مطالب مرتبط روشهایی ساده برای خوش هیکلی در کوتاه ترین زمان برای کاهش وزن سریع هر چه میخورید یادداشت کنید تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست بنا به این دلایل غذایتان را به آرامی نوش جان کنید
فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد
فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد
فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد لینک کوتاه مطلب : http://www.birclick.ir/iHQmB فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد اکثر متخصصین عقیده دارند که پیاده روی، باغبانی و سایر انواع فعالیتهای متوسط کلید حفظ سلامتی است. اما صبر کنید … یک تحقیق جدید نشان می دهد که افراد نیاز به فعالیت های شدیدتر دارند. محققان عقیده دارند که هر فرد به طور متوسط به ۳۰ دقیقه در روز ورزش و فعالیت جسمی نیاز دارد و برخی دیگر از متخصصین ورزشی باور دارند که این میزان باید به یک ساعت برسد. عقاید و توصیه های ضد و نقیض و متفاوت از سوی متخصصین علم ورزش ممکن است باعث سردرگمی شما نیز شده باشد. احتمالا دوست دارید بدانید که واقعا به چه مقدار ورزش در روز نیاز دارید. با مجله اینترنتی بیرکلیک همراه باشید تا با فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد بیشتر آشنا شویم. در تلاش برای تشخیص این عناوین ضد و نقیض، متخصصین می گویند که، تحقیقات ورزشی به این علت به نتایج متفاوت و مغایر با هم می رسند که با گروه های سنی، جنسیت ها و افرادی با عوامل خطر متفاوت (برخی از افراد در معرض ابتلا به بیماری های قلبی قرار دارند، برخی از افراد اضافه وزن دارند)  مواجه هستند و افراد مختلف باید با سطح های مختلف فعالیت های ورزشی خود را آغاز کنند. به این علت صحیح نیست که بین تحقیقات ورزشی مختلف مقایسه به عمل بیاوریم. نتایج تحقیقاتی که برای خانم میانسال با شیوه زندگی یکجا نشینی صورت گرفته ممکن است برای مرد جوان دانشجو به کار نیاید و محققان با هم روی تفسیر و توجیه نتایج تحقیقات و تبدیل آنها به توصیه های عمومی اتفاق نظر ندارند. آیا باید روی نیاز مینیمم به فعالیت ورزشی تمرکز کرد تا کسانی که می خواهند شروع کنند از همان ابتدا دلسرد نشوند، یا نیاز به ورزش را باید بالاتر در نظر گرفت تا فواید بیشتری برای آنها داشته باشد؟ خط آخر این است که هیچکس نمی داند میزان ایدآل برای تمرینات ورزشی چه مقدار است. توصیه هایی که برای همه درست درمی آید ممکن است مناسب شما نباشد. متخصصین عقیده دارند که به خاطر تفاوت در سن، جنسیت، وضعیت سلامتی و اهداف ورزشی افراد، بهترین تجویز برای فعالیت ورزشی برای افراد مختلف، متفاوت است. شرکت و حضور در فعالیت های ورزشی به اجتماعی شدن افراد، کسب مهارت و نیز در ارتباط سالم با همسالان کمک می کند و جوانان نیز معتقدند که ورزش آنها را از اعتیاد به الکل و مواد مخدر باز می دارد. فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد در جریان فعالیت های ورزشی شدید میزان ترشح اندورفین افزایش پیدا می کند و به همین دلیل ورزشکاران پس از انجام تمرین ها احساس لذت و آرامش خاصی می کنند. با توجه به شباهت بین اندورفین و ترکیبات افیونی، ورزش کردن می تواند جایگزین سو مصرف مواد مخدر در معتادان شود در نتیجه تمرین های ورزشی میزان جریان خون در مغز افزایش می یابد و این جریان موجب اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر نرون های مغز شده و از تنگ شدن عروق مغز جلوگیری می کند این تاثیرات ورزش موجب پیشگیری از فراموشی و زوال تووانمندی های ذهنی در سالمندی می شود تمرین های ورزشی موجب آزاد سازی نوعی فاکتور رشد می شود که می تواند نرون ها را در مقابل آسیب و صدمه مقاوم نموده و از بروز بیماری های آلزایمر و پارکنیسون تا حدود زیادی جلوگیری کند در دنیای کنونی بیماری ایدز مصرف دخانیات نبود ترک و ورزش خشونت و سو تعذیه سلامتی بشر را تهدید می کند. اگر ورزش در زندگی امروزی افراد نقش و اهمیت خودش را پیدا کند این عارضه های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ تر شوند زیرا شخص ورزشکار معمولا سیگاری نیستند به تغذیه سالم اهمیت می دهند از اعصاب آرام تری برخوردارند، انرژی خود را درست مصرف و کمتر اهل خشونت و عصبانیت هستند. علاوه بر این تاثیرات ورزش باعث زیاد شدن توده عضلانی شده و حجم چربی در بدن را کاهش می دهد که در نتیجه فرد چاق بیمار نمی گردد. ورزش پیر شدن و سالمندی را به تاخیر می اندازد و باعث حفظ تناسب اندام و زیبایی بدن افراد می شود. از پوکی استخوان جلوگیری و سیستم اسکلتی بدن را تقویت می نماید. ورزش حتی برای بیمارانی که به دیابت مبتلا می شوند مفید است. فعالیت های جسمانی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سکته های مغزی را کاهش مقدار گردش خون در بدن را افزایش و از لخته شدن خون در سیاهرگ عمقی پا جلوگیری و دستگاه قلبی عروقی دستگاه تنفس و ایمنی بدن را تقویت می کند. اثرات مثبت ورزش بر دستگاه گوارش را نباید نادیده گرفت. ورزش نقش اساسی در مقابله با انرژی و اضطراب ایفا می‌کند. ورزش‌های خاصی وجود دارند که بیشتر بر روی سلامت ذهن تاثیر می‌گذارند و می‌توانند افسردگی را دور کنند. جسم و ذهن با یکدیگر در ارتباط هستند. هنگامی که شخص ورزش می‌کند و از بدن خود مراقبت می‌کند در واقع بر روی ذهن خود نیز کار کرده است. البته تمام کسانی که مشکلات وخیم ذهنی دارند باید برای درمان با پزشک خود مشورت کنند. با این حال آنچه که در تحقیقات مختلف مشخص شده نشان می‌دهد که سه نوع ورزش نقش زیادی در کاهش افسردگی دارند که عبارتند از : دویدن : فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد دویدن برای سلامتی بسیار مناسب است. این ورزش کالری سوزی بالایی دارند و احتمال بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. تنها پنج ‌دقیقه دویدن در روز طول عمر را افزایش می‌دهد. دویدن بر روی روحیه نیز تاثیر مثبت دارد. دویدن تغییراتی در انتقال دهنده‌های عصبی همچون سروتونین و نورپینزین ایجاد می‌کنند که باعث احساس خوب می‌شوند. به نظر می‌رسد که دویدن تاثیر زیادی بر آرامش ذهن دارد. بررسی‌ها نشان داده است که ورزش مانند داروهای ضد افسردگی عمل می‌کند و می‌تواند افسردگی های مزمن را با کمک رشد نرون های جدید در مغز کاهش دهد. دویدن خواب شب را راحت‌تر می‌کند و باعث افزایش حافظه و کاهش استرس نیز می‌شود. پیاده روی در جنگل و طبیعت : فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد سعی کنید مسیرهای پیاده روی در جنگل و طبیعت را طی کنید. طبیعت تاثیر زیادی بر آرامش ذهن دارد. گذراندن زمان در کنار طبیعت باعث کاهش اضطراب می‌شود و ترشح هورمون آرامش بخش را در بدن افزایش می‌دهد. ضمنا این کار حافظه را نیز بهبود می بخشد. یوگا : فواید ورزش و تاثیر آن بر روی روحیه افراد بررسی‌های انجام شده در سال ۲۰۰۷ نشان داده است که انجام ورزش یوگا، عصبانیت، اضطراب و افسردگی را کاهش می‌دهد. بنابراین یوگا برای بیماران مبتلا به افسردگی تجویز می‌شود. در سال ۲۰۱۲ گروهی از محققان تاثیر یوگا بر استرس را بررسی کردند. آنها دریافتند که این ورزش تاثیر زیادی بر کاهش نشانه های افسردگی و استرس دارد. یکی از ویژگی‌های خوب یوگا این است که این ورزش بر پایه حرکات کششی و قدرتی است و بر تنفس تمرکز دارد. بنابراین باعث آرامش فرد می‌شود. هنگامی که فرد تنفس عمیق انجام می‌دهد احتمال اضطراب و استرس کاهش می یابد. هر ذره هم به حساب می آید فراتر از همه اینها، مسئله مهمی که باید در ذهن داشته باشید، این است که تحقیقات همه و همه ثابت می کنند که فعالیت های ورزشی فواید بسیار زیادی برای شما دارد. پس اگر وقت نمی کنید که برای انجام فعالیتهای ورزشی به باشگاه یا مکان های ورزشی بروید، فعالیت های کوچکی مثل بالا و پایین آمدن از پله یا یک پیاده روی کوتاه هم می تواند برایتان مفید باشد. جمعیت بسیار زیادی از مردم به خاطر داشتن اضافه وزن و نداشتن فعالیت ورزشی کافی در معرض ابتلا به مشکلات و بیماری های مختلف هستند. آمار نشان می دهد که تقریبا دو سوم افراد بزرگسال به اندازه کافی فعالیت جسمی ندارند و یک چهام آنها به طور کلی هیچ ورزشی انجام نمی دهند. همیشه یادتان باشد، هر ورزشی، هرچقدر هم که کوچک، باز بهتر از ورزش نکردن است. مطالب مرتبط تاثیرات شگفت انگیز شیر بر روی سلامتی انسان با یوگا چگونه به شکمی صاف و خوش فرم برسیم حواستان باشد پوکی استخوان خیلی بی سر و صدا می آید با فواید و مضرات خوردن کره این خوراکی خوشمزه آشنا شوید
ورزش و رژیم مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو و ران
ورزش و رژیم مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو و ران
ورزش و رژیم مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو و ران ها
بهترین و موثرترین ورزش ها برای لاغر کردن ران ها کد
بهترین و موثرترین ورزش ها برای لاغر کردن ران ها کد
بهترین و موثرترین ورزش ها برای لاغر کردن ران ها کدام اند؟
چگونه بدون ورزش کردن تناسب اندام داشته باشید؟
چگونه بدون ورزش کردن تناسب اندام داشته باشید؟
بیشتر افراد دوست دارند تا کاری برای تناسب اندام انجام دهند، اما یا فرصت رفتن به باشگاه را ندارند یا نمی توانند ورزش کنند. اما زندگی روزمره فرصت های فراوانی