ورزش کار

اشتراک گذاشته شده با :

مجله اینترنتی بیر کلیک

تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست
تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست
تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست لینک کوتاه مطلب : http://www.birclick.ir/xz6J7 تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست در واقع ایزومتریک چیز جدیدی نیست، ارتش بسیاری از کشورها از ورزش های ایزومتریک به عنوان یک متد ساده برای قوی ساختن هسته ی بدن سربازان خود استفاده می کنند. بعضی مدارس نیز از این ورزش به عنوان یک فرم آموزشی در تربیت بدنی خود استفاده می کنند. لغت ایزومتریک از دو ریشه لاتین سرچمه گرفته که به معنای طول برابر است. وقتی وارد ورزش واقعی شوید بهتر معنای آن را درک خواهید کرد. با مجله اینترنتی بیرکلیک همراه باشید تا بدانید تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست. مکانیک ورزش ایزومتریک راه های زیادی برای انجام ایزومتریک وجود دارد، همین که به درک کاملی از این ورزش برسید خودتان می توانید روتین ورزشی مخصوص خود را ایجاد کنید و از انجام این ورزش لذت بیشتری ببرید. پس بهتر است هرچه سریعتر برویم به سراغ برخی قوانین که باید در مورد عضلات خاصی در بدن بدانید. تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست کشش فیبرها : این قسمتی از هر عضله در بدن است که پیام هایی که از مغز به عضله ارسال می شود را به آن مرتبط می کند. این فیبرها سه نوع دارند. فیبرهای کششی آهسته : این فیبرهای کششی بدون اینکه سریع خسته شوند سختی حرکات ایزومتریک را تحمل می کنند. فیبر های کششی متوسط یا سریع : این فیبرها بیشتر در دستها، پاها و هر عضله ای که برای ثبات استفاده می شود به کار می روند. این عضلات همچنین در زمانی کوتاه نیروی زیادی را برای حرکت استفاده میکنند. فواید ورزش‌های ایزومتریک ورزش‌های ایزومتریک علاوه بر اینکه یک راه آسان برای تمرین کردن بدون استفاده از تجهیزات ورزشی هستند، می‌توانند برای سلامت شما نیز فوایدی را فراهم سازند. تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست Mayo Clinic گزارش می‌دهد که تمرینات ایزومتریک می‌توانند پایداری را افزایش داده و قدرت را در افراد مبتلا به التهاب مفاصل افزایش دهند. یا افرادی که آسیب‌هایی دارند که دامنه‌ی حرکتی آن‌ها را محدود می‌سازد. یک بازنگری که در سال ۲۰۱۴ در Mayo Clinic Proceedings منتشر شد مشخص کرد که انجام ورزش ایزومتریک، فشارخون و ضربان قلب در حالت استراحت را کاهش می‌دهد. به همین دلیل، انجام ورزش‌های ایزومتریک به‌ صورت منظم ممکن است کمک کند تا خطر گسترش بیماری قلبی خود را کاهش دهید. ورزش‌های پایین ‌تنه نمونه‌هایی از ورزش‌های ایزومتریک پایین ‌تنه، مقابل دیوار نشستن و leg pull-down است. مقابل دیوار نشستن را با گرفتن وضعیت اسکات انجام دهید، درحالی ‌که پشتتان به یک دیوار باشد و زانوهایتان با زاویه‌ی ۹۰ درجه خم شده باشند. ران‌هایتان باید موازی با زمین باشند. این وضعیت را تا زمانی نگه‌دارید که عضلاتتان خسته شوند، که معمولاً حدود ۱۰ تا ۳۰ ثانیه است، و درمجموع سه ست تکرار نمایید. حرکت leg pull-down را نیز در مقابل یک دیوار انجام دهید. در یک وضعیت ایستاده، یکی از زانوها را بالا بکشید تا جایی که ران شما با زمین موازی گردد. دست‌هایتان را زیر ران خود قفل کنید. درحالی‌که دست‌هایتان را بالا می‌کشید، با همسترینگ خود به سمت پایین فشار بیاورید تا مقاومت ایزومتریک ایجاد کنید. تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست ورزش‌های بالا تنه انجام پرس دست (hand press) و پشت بازو با فشار به دیوار (triceps wall push) کمک می‌کند تا بالاتنه‌ی خود شامل سینه، جلو بازو و پشت بازو را تقویت کنید. برای انجام پرس دست، به‌ صورت ایستاده یا نشسته و انگشتانتان در هم قفل شده و دست‌هایتان به حالت دعا کردن باشند. هر دو ساعد باید موازی با زمین باشند و از یکدیگر دور شوند. کف دست‌های خود را به هم فشار دهید و عضلات سینه، جلو بازو و پشت بازوی خود را به مدت ۱۰ تا ۳۰ ثانیه منقبض کنید. این ورزش را سه ست تکرار کنید. حرکت پشت بازو با فشار به دیوار را با ایستادن در مقابل یک دیوار انجام دهید، درحالی ‌که کمرتان صاف و کشیده و بازوها افتاده و در دو طرفتان قرار داشته باشند. کف دست‌ها به سمت دیوار باشد و با استفاده از عضلات بازو، محکم به دیوار فشار وارد کنید. تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست تمرینات شکمی برای تمرین دادن عضلات شکمی، از جمله عضلات مورب، ورزش‌های ایزومتریک پلانک و پلانک از پهلو را انجام دهید. تمرین پلانک را با قرار گرفتن در وضعیت شنای سوئدی انجام دهید، اما بدنتان را به‌ جای دست‌هایتان، با استفاده از آرنج‌ها و ساعدهای خود حمایت کنید. در حین انجام این ورزش، کمر و پاهایتان را صاف و کشیده نگه ‌دارید. وضعیت پلانک را به مدت ۳۰ ثانیه حفظ کنید، و سه مرتبه تکرار نمایید. پلانک از پهلو را با چرخیدن به پهلوی خود بر روی زمین و حمایت از بدنتان با یک ساعد و آرنج انجام دهید، درحالی ‌که بقیه‌ی قسمت‌های بدن را صاف و کشیده نگه‌ داشته‌اید. حدود ۳۰ ثانیه نگه ‌دارید و سپس بر روی پهلوی دیگر تکرار کنید. مطالب مرتبط روشهایی ساده برای خوش هیکلی در کوتاه ترین زمان برای کاهش وزن سریع هر چه میخورید یادداشت کنید با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید حواستان باشد پوکی استخوان خیلی بی سر و صدا می آید

با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید
با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید
با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید لینک کوتاه مطلب : http://www.birclick.ir/4SjeY با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید احتمالا تا به حال پیش آمده که تصمیم بگیرید وزن کم کنید یا لاغر شوید. در این صورت حتما یکی از این دو راه را انتخاب کرده‌اید: یا تصمیم گرفته‌اید به صورت جدی ورزش کنید یا اینکه رژیم بگیرید؛ شاید هم هر دو را انجام داده باشید. پس اگر از این راه‌ نتوانسته‌اید نتیجه‌ بگیرید بدانید که شما تنها نیستید و در ادامه‌ی این مقاله دلیلش را بخوانید، همچنین در انتها ببینید که بهترین راه برای لاغر شدن بدون ورزش چیست. با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید ما همیشه در مورد ورزش کردن یک عقیده‌ی ثابت داشته‌ایم: این که هر چه بیشتر ورزش کنیم می‌توانیم بیشتر بخوریم و در عین حال لاغر هم می‌شویم! این عقیده‌ای است که در طول عمرمان توسط مربیان تناسب اندام، افراد مشهور، تولیدکنندگان غذا و نوشیدنی مانند کوکاکولا و پپسی و حتی بهداشت‌یاران عمومی و دکترها در ذهن ما تلقین شده است . عضویت باشگاه‌ها، لوازم تناسب اندام، نوشیدنی‌های ورزشی و ویدیوهای آموزشی بی‌شماری برای افزایش فروش، همین قول را به مردم می‌دهند.اما ما در این بخش از مجله اینترنتی بیرکلیک به بررسی روش هایی ساده و روزمره پرداخته ایم با ما باشید و با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید. راهکارهای رسیدن به تناسب اندام بدون ورزش   پارو کردن برف این کاری است که شما در طول زمستان، به هرحال باید هر روز انجام دهید، پس چرا آن را به ورزش تان تبدیل نکنید؟ فقط برف جلوی خانه خودتان را پارو نکنید بلکه پیشنهاد دهید که برف خانه های همسایگان تان را نیز پارو کنید. این یک تمرین فوق العاده است و شما به طور همزمان دوست پیدا خواهید کرد و باعث می شوید مردم دوست تان داشته باشند . تمیز کردن خانه تان چند آهنگ خوب بگذارید، آستین هایتان را بالا بزنید و شروع به تمیز کردن همه چیز کنید تا از یک راه سرگرم کننده و پربار متناسب شوید. شما می توانید با جاروکشیدن، گردگیری کردن، شستن و انجام سایر فعالیت های تمیزکاری شدید تا ۶۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. در زمانی که خانه تان را برق می اندازید، عرق می ریزید و به سختی نفس می کشید. یک پایان ایده آل برای یک تمرین غیر ورزشی بسیار جذاب! با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید هنرهای رزمی،کیک بوکسینگ اگر می خواهید گردن کلفت باشید و تناسب اندام داشته باشید، هیچ چیزی بهتر از هنرهای رزمی یا کیک بوکسینگ نیست. این، یک ورزش شگفت انگیز است که باعث خواهد شد عرق کنید و سخت نفس بکشید اما آنقدر سرگرم کننده خواهد بود که اصلا متوجه اش نمی شوید! اسکیت روی یخ به یک فعالیت آخر هفته برای بچه ها یا همسرتان نیاز دارید؟ آنها را به اسکیت روی یخ ببرید و از تمرین فوق العاده ای که در حین اسکیت کردن روی یخ انجام می دهید، لذت ببرید. در یک تیم بازی کنید به یک تیم بسکتبال، فوتبال، هاکی یا بیس بال محلی بپیوندید و هر چقدر زمان که می توانید صرف تمرین کردن و بازی کردن کنید. با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید ورزش های تیمی، بسیار سرگرم کننده بوده و یک تمرین عالی هستند! در شهر قدم بزنید به جای صرف وقت بیشتر در داخل خانه، مطمئن شوید که فضای بیرون را کشف می کنید. از خانه تان شروع کنید و یک تور پیاده روی در شهرتان برپا کنید تا از تمام مکان هایی که می توانید در عرض یک ساعت به آنجا بروید، دیدن نمایید. سپس ماشین تان را بردارید و یک جای دیگر شهر پارک کنید و شروع به پیاده روی در اطراف آن مکان کنید. هر چه زمان بیشتری را صرف راه رفتن کنید، چیزهای بیشتری در مورد شهرتان یاد خواهید گرفت و ورزش بیشتری انجام خواهید داد. با این راهکارها بدون ورزش کردن لاغر شوید یک حیوان خانگی بگیرید سگ ها باید هر روز به پیاده روی برده شوند و شما متوجه خواهید شد که دویدن، پیاده روی یا دویدن آرام با حیوان خانگی تان می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. آنها دائما شما را به این طرف و آن طرف می کشند و در نتیجه شما فعالیت بیشتری انجام می دهید. این به شما کمک خواهد کرد بدون فکر کردن در مورد تمرین، ورزش کنید. شهرتان را تمیز کنید برای تمیز کردن شهرتان داوطلب شوید و برای تبدیل کردن شهرتان به مکانی زیباتر وقت بگذارید!شما ساعت ها وقت را صرف راه رفتن در امتداد بزرگراه ها، برداشتن زباله یا باغبانی خواهید کرد و آن یک تمرین عالی و یک راه فوق العاده برای پاک کردن شهرتان خواهد بود. راه های غیر ورزشی بسیاری برای هر روز تمرین کردن وجود دارد بنابراین نگاهی به اطرافتان بیندازید و تا ببینید چگونه می توانید بدون کسل شدن، متناسب شوید! مطالب مرتبط روشهایی ساده برای خوش هیکلی در کوتاه ترین زمان برای کاهش وزن سریع هر چه میخورید یادداشت کنید تاثیرات ورزش های ایزومتریک بر روی سلامتی بدن چیست بنا به این دلایل غذایتان را به آرامی نوش جان کنید